Filosofisk café

Kristendommen er rig på store tanker. Tanker, der udfordrer vores måde at se verden på, og hvordan vi lever i den. I vores filosofiske café tager vi fat i de store tanker og giver dig et skud kristen dannelse.

Seks gange om året byder vi på spændende foredrag om relevante og tidløse emner, der sætter det enkelte menneske i fokus i en moderne kontekst. Filosofisk café følger op og uddyber i hver sæson det emne, der har været taget op i sidste weekendhøjskole.

Foredragsholderne er debattører, filosoffer og eksperter med noget på hjerte, der også sætter kristendommen i spil.

Vi holder filosofisk café kl. 19.00-20.30  tre gange om foråret – første onsdag i februar, marts og april. Og igen tre gange om efteråret – første onsdag i september, oktober og november.

Foredraget tager cirka en time, hvorefter der er mulighed for at stille spørgsmål. Vi sørger for kaffe og te undervejs.

Du kan tilmelde dig vores nyhedsbrev og få direkte besked om aktiviteter for voksne i Sundby Kirke.

Filosofisk café

Filosofisk cafe online