Amagerbro provstis Juniorkor

Hele provstiets fælles kor!

Vi står klar til at tage imod alle de nyfundne sangtalenter med åbne arme!

Hver torsdag kl. 16:30-18:00 i Sundby Kirkes menighedshus, Oliebladsgade 2.

Amagerbrokirkernes Juniorkor er for dig, der elsker at synge i brusebadet, på cyklen eller når som helst, du ser dit snit til det. Det er for dig, som gerne vil blive endnu bedre til at synge. For dig, som gerne vil synge sammen med andre.

Juniorkoret er et korfællesskab for både piger og drenge. Her bliver der sunget nyt, gammelt, gospel, klassisk og pop. Der bliver sunget sjove sange, triste sange, smukke sange. Og der bliver grinet og bevæget sig.

Vi synger med til gudstjenester 4-5 gange årligt, og vi synger også koncerter til jul og sommer..
I starten af 2022 skal vi desuden lave et stort musical projekt med c. 70 medvirkende.

Kontakt kordirigent Ina Wakabayashi for nærmere oplysninger om audition, tlf. 3121 1073 eller e-mail: sangermus@hotmail.com.