Kulturelle udflugter

Sundby Kirke arrangerer løbende udflugter til interessante steder i og udenfor København. Det kan for eksempel være museer, slotte eller historiske områder. Det er en god mulighed for at møde nye mennesker og til at dele kulturelle oplevelser sammen med andre.

Det er ikke nødvendigt at tilmelde sig på forhånd. Kirkens udflugtsbudget dækker eventuelle entrébilletter, mens du selv betaler udgifter til transport, mad og drikke.

Vi starter udflugterne om formiddagen med at mødes til en kop kaffe i præstegården, Frankrigsgade 1. Derefter tager vi sammen til udflugtsmålet. Hvis det passer ind i programmet, spiser vi sammen i løbet af dagen.

Du kan tilmelde dig vores nyhedsbrev og få direkte besked om aktiviteter for voksne i Sundby Kirke.

Kulturelle udflugter