Tilmelding til konfirmation i Sundby kirke 3. maj 2025

Fra efteråret 2024 optages kun elever, som går i 8 klasse.

I kan tilmelde jeres barn via dette link: https://www.folkekirken.dk/livets-begivenheder/konfirmation/konfirmandtilmelding.

Her kan du tilmelde ved at vælge Sundby Kirke.  I vil efterfølgende få tilsendt en mail med bekræftigelse og opfølgende spørgsmål.

Tilmeldingsfristen er 1. september. Hvis I er i tvivl om noget er I velkomne til at ringe til kirkekontoret tlf. 32590902.

Vi glæder os til endnu et hold konfirmander.

Donér dit konfirmationstøj!

Har du en konfirmationskjole, et par smarte festsko eller et lækkert jakkesæt eller andet festtøj, der samler støv i skabet? Nu kan du give dit brugte konfirmationstøj mulighed for igen at blive ”festens midtpunkt” ved at donere det til kommende konfirmander i Sundby Kirke. Det kan være, at du gerne vil give dit festtøj ”nyt liv,” måske vil du gerne hjælpe andre konfirmander, eller måske tænker du bæredygtigt.

Kontakt sognepræst Christine Beck (chb@km.dk, 20232583), hvis du ønsker at donere, eller hvis du gerne vil høre om mulighed for at få skænket tøj.